karaoglan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne kadar ödediniz gastroclub üyeliğine? 1200tlye 1 yıllık da macfit üyelik veriyor herhalde di mi
geçen yıl 780TL ye kendim almıştım