Weizch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google bu konuda önlem almak amaçlı yapılan yorumun yanına şikayet etmemiz için bir buton koymuş sanırsam. Ama hiçbir işlevselliği yok buraya vurgu yapmak istedim aslında. Adam gelip anamıza bacımıza sövse yorumlarda bir şey yok bir şey yok diye geçiştirecek gibi duruyor. Sinir bozucu bir durum haline geldi.
Bu çok komplike uzun bir konu o yüzden hakaret etse direk siler yorumu. Nasıl şikayet ettiniz o şahsı bilmiyorum ama sikayetler şöyle yapılır
* şahsın profiline girersiniz
* daha önce başka konuma da negatif yorum attıysa ikisinin ekran görüntüsünü linkleriyle birlikte alıp google bahsettiğiniz butonla şikayet edersiniz.
Şansınıza kalmış siler silmez...