Google bu konuda önlem almak amaçlı yapılan yorumun yanına şikayet etmemiz için bir buton koymuş sanırsam. Ama hiçbir işlevselliği yok buraya vurgu yapmak istedim aslında. Adam gelip anamıza bacımıza sövse yorumlarda bir şey yok bir şey yok diye geçiştirecek gibi duruyor. Sinir bozucu bir durum haline geldi.
hocam bi avukat tanıdığınız varsa başvurabilirsiniz bilgi alabilirsiniz avukatlık işler bunlar genelde yorum kaldırırken bile googlede yorum silmek için avukatlara kadar gidiyor bu konu