Google Ona nasıl önlem alacak ki bilemez. Yorum satın almak daha mantıklı...
Google bu konuda önlem almak amaçlı yapılan yorumun yanına şikayet etmemiz için bir buton koymuş sanırsam. Ama hiçbir işlevselliği yok buraya vurgu yapmak istedim aslında. Adam gelip anamıza bacımıza sövse yorumlarda bir şey yok bir şey yok diye geçiştirecek gibi duruyor. Sinir bozucu bir durum haline geldi.