Öncelikle konu başlığınla Avukat arkadaşları daha nazik bir biçimde konuya davet edebilirsin. Emrivaki bir başlık olmuş hoş değil bence. Konu içeriğine gelecek olursak sana yardımı kabul edilmiş varsayarak direk konuya girdin ve ss'leri atmak için telefon numaranı eklettirdin onlara üstüne rica etmek de yok.. Daha nazik bir dil kullanabilirsiniz.
Olayın aciliyetinden dolayı hızlıca iletişime geçilmesi için yazdım konuyu. PMden numara isteyip görüşmeye bile vaktim yoktu kısacası. Sana yardımı kabul edilmiş varsayarak demişsiniz ancak bu bir yardım değil, potansiyel müvekkilim ben. İletişime geçildiğindeki nazikliğimi gayet net görebilirsiniz beni tanıyan da tanır. Teşekkürler ilginize.