Öncelikle konu başlığınla Avukat arkadaşları daha nazik bir biçimde konuya davet edebilirsin. Emrivaki bir başlık olmuş hoş değil bence. Konu içeriğine gelecek olursak sana yardımı kabul edilmiş varsayarak direk konuya girdin ve ss'leri atmak için telefon numaranı eklettirdin onlara üstüne rica etmek de yok.. Daha nazik bir dil kullanabilirsiniz.