Konu
r10 2. Hesap Hakkında
03-07-2022, 03:34:31
#11
erpektech
BilalBayar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Oluşturabilirsiniz fakat bu üyeliğinizde kurumsal süresi bittiğinde firma hesabı olarak geçtiği için hesabınız pasife düşer.
Anladık, teşekkür ederiz. İyi forumlar.