şimdi türktelekom ofisini gidince en hızlı olsun benimki vs diyorsun en yükseğinden yapıyorlar ama alakası yok abi. dava açsan belki kazanırsın ama kimse uğraşmıyor.
ben öle yaptım sözlerine karşılık facebook video yüklerken kimse internete giremiyor

Yalan abi bilginiz olsun. var bir yiğit bunları mahkemeye verir inşallah