Merhaba Arkadaşlar 5 Tane Modem verdiler hepsini denedim Ama bir türlü kabloludan 500 mbps hızı alamadım 90 mbps de kalıyor Şu anki Modem markası ZXHN H298A Çözümünü bilen var mıdır acaba .