Dorukz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu Mustafa Seyitle kapışır he
AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten forumda üye değil banlı yani sürekli şikayet açmanıza gerek yok hakkında +100 şikayet var ana sayfa işgali artık başka bişey değil herkes şikayet açıyor ana sayfayı işgal etmeye gerek yok asıl forum üyeleri durumun farkına vardı yeni uyeler de numara aratirsa sonuç olarak asıl sonuca varırlar
Forum üyeleri daha dikkat etsin ler diye
KLM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adres neden savcılık değil de burası, hakkınızı biliyorsun değil mi. ayrıca KVKK kapsamında suç. bu adam numarayı kapatır ama senin verdiğin bilgi ebediyen kalacak ilerde başın ağırmasın.
Başın ağrımaz çünkü bana şikayet dava edeceği zaman başkası üzerine kayıtlı numara kullanmak tan ve nitelikli folandırıcılıktan dolayı Çok güzel bir dava yiyecek daha önce de başıma geldi çünkü ve şimdi o kişi 6 yıl hapis cezası aldı yani dava açacağı zaman kendi şahsi bilgilerini kullanacak aldıkları numara sanal numara ztn bu kendileri için iyi olmayacak