Zaten forumda üye değil banlı yani sürekli şikayet açmanıza gerek yok hakkında +100 şikayet var ana sayfa işgali artık başka bişey değil herkes şikayet açıyor ana sayfayı işgal etmeye gerek yok asıl forum üyeleri durumun farkına vardı yeni uyeler de numara aratirsa sonuç olarak asıl sonuca varırlar