cagritr4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım botları tatile yollamışlar
Arkadaş onay versinler de botlarını nereye gönderirlerse göndersinler bizimkisi de bir bünye neticede. Sinir hastası olduk burada