o konuda da bir tavsiye vereyim isterseniz.
forumda reklam yerleşimi konusunda hizmet veren birkaç arkadaşla çalıştım. en iyisi dedikleriyle de çalışmıştım. hiç bilginiz yoksa bu arkadaşlarla çalışın.

fakat bir projeyi en iyi sahibi tanır. bu arkadaşların hiç biri benden sıcak nokta raporu almadan kalıp bilgilerle iş teslim etti. ben kendi bildiğimi uyguladığımda daha çok gelir elde ettim. onlar bu işi daha iyi biliyor. ama projemi ben daha iyi tanıyorum. yine de hizmet alıp görmek lazım.
landcopper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet aslında reklam yerleşimini iyi yapabilen bir uzamana bırakmak lazım işi. Haklısınız hocam bir tık düşük bencede. Teşekkürler.