Ateeq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
clio düşünüyorduk cidden çok pahalı olmuş
İlk araba için Clio çok rahat hocam. Düzgün bir şey yakalarsanız çok masrafı da olmaz. Şu zamanda tabii 2000'ler bile çok pahalı maalesef.