dawu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yardımınız için teşekkür ederim fakat şimdi bir sorunum daha var forumu nasıl vdsye taşıyacağım

SQL yedeğini ve dosyalarını yedekle.

Önce bir veritabanı oluşturacaksın vdsde sonrasında phpmyadminde import ile yedeklediğin sql'i oraya çekeceksin. Sonrasında, dosyaları ana dizine upload edeceksin. src klasörü içerisindeki config.php dosyasına girip veritabanı k.adı şifre vs. girdikten sonra siten aktif.