reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ünlülerin adını almak derken

l ve veya ı kullanarak alınmayan kullanıcı adları alınabiliyor mu ?
şöyle normalde buyuk harf kullanılmıyor nıck yazarken biliyorsundur
o dedıgım sekılde atıyorum ronaldo nickınde l(le) harfini büyük ı yapıyorsun oluyor