Ben sanırım 2007 senesinde açıp 1 sene kullandığım hesabımı halen aktif görüyorum hiç böyle bir mail almadım. 10 yılın üzerinde hiç kullanılmadı giriş bile yapmamıştım bugüne kadar hatta. Takipteyim konuyu.