RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğma büyüme Zonguldak lıyım. Bu lafı bana ilk kayınpederim demişti. Adam Ankara dan geldi. Burası ne kadar pahalı bi memleket diyor.
Yaklaşık 35 yıl önce ortaokulda okuyordum. Maraşlı b,ir öğretmenimiz vardı. Burası ne acayip bir yer, esnaf pazarlık bile yapmıyor dediğini hatırlıyorum.
Esnaftan söz açarsak Zombi filmi gibi sahneleri anlatmam gerekiyor.