Annemlerin kedisi erken doğum yapmış lakin kedi yavrularını emzirmiyor, henüz yavrular çok küçükler annelerinin emzirebilmesi için memeleri belirgin bile değil henüz. Ve yakınlarda da nöbetçi veteriner yok böyle bir durumla karşılaşabileceğimiz aklımıza gelmediği için süt tozumuz da yoktu yavrular için. Neyle besleyebiliriz anneleri ilgilenmiyormuş neler yapabiliriz bilgisi olanlar varsa çok sevinirim. İnternet üzerinden araştırdım ve birkaç forumda başlık okudum genelde yavruları sırayla kaybediyorlarmış ondan dolayı çok endişeliyim en azından sabah 8'de veteriner açılıncaya kadar her türlü bilginize talibim
Güncelleme:
Maalesef tüm yavruları kaybettik...