MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben şahsen hep yen modelden yanayım 10 var şuan elimde satıp 11 alırım gibi düşünebilirsin.

ama ne yapacağına bağlı olarak değişir durum. 8 kesinlikle iyi ama sen ne yapacaksın önemli soru o...
kısmet olursa ilk kez almayı kullanmayı düşünüyorum Murat bey. DSLR makinem var uzun bir süre oldu ağırlığından pratik olmayışından dolayı yanımda taşımıyor ve çekim yapamıyorum. Niyetim satıp pratik olması açıısından almak.

Ne tür videolar çekilebilir sence Murat bey? Önerin var mı? Sehirler arası yola çıkıyorum. Şehir içinde araçla çok geziyorum.