Konu
R10 senin olsa ne yapmak isterdin?
30-06-2022, 21:17:12
#25
DeepX
ramazansevimmm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mesaj gelme özelliğini ful yapardım herkes istediği kadar mesajlassın
Aynen her girdiğimde %90 dolu diyor 3-4 mesaj var sadece.