Hocam ben şahsen hep yen modelden yanayım 10 var şuan elimde satıp 11 alırım gibi düşünebilirsin.

ama ne yapacağına bağlı olarak değişir durum. 8 kesinlikle iyi ama sen ne yapacaksın önemli soru o...