Arkadaşlar siteden direk linki kopyaladim URL denetimi yapacaktım URL bu şekilde https://site.com www yok diye böyle diyor ben URL denetimine https://www.site.com diye göndersem sıkıntı olur mu ? Yeni mülkmü açayım sizce ? Ne yapmam gerek daha önce bu olayı yaşayan varmı şimdi www formatında göndersem URL yi acaba bir sıkıntı olur mu teşekkürler