digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müteahhitin evi bitirip bitiremeyeceğinin garantisi yok. O yüzden şu anda o hisseyi alan risk alır. Ve o yüzden evin değerine göre yok pahasına alır.
Hocam bölge çok iyi tutulan biryer altın değerinde ve etrafındaki çoğu yer bina oldu sadece bizim mahalledeki gecekondu evler kaldı. Gözde yer olduğu için birçok müteait mevcut ve bunlar arasında diğer bölgeleri yapıp güvenle teslim eden müteaitlerde var. Şuanda zaten kime kaç daire düşecek, kaçıncı kat kime verilecek gibi olayların hepsi planlandı tamamlandı. Yani inşaat heran başlayabilir.