Premium üyelik alarak konunu yukarı taşıyabilirsin hocam veya üyeliğinin 1. senesi dolduğunda belli zamanlarda konunu yukarıya taşıyabilirsin fakat bu süre premium üyeliklere göre oldukça uzundur.
https://www.r10.net/premium-uyelik-r...ium-uyelikler/