Merhaba arkadaşlar yaklaşık 3 saat önce telefonumu parkta camının üstüne düşürdüm ve iç dış pert oldu.
Yeni telefon almayı düşünebilirim yaptırmak mantıklı gelmezse...
Apple markası dışında önerebileceğiniz telefonlar nelerdir? Bir de şu var ben telefonu sürekli düşüren, sakar biriyim. İşim gereği ekran sürem çok fazla...
Sizlerden ricam modeliyle beraber bana telefon önerebilir misiniz?