Ben Python'da MEB destekli cisco/netacad üzerinden eğitim almıştım. Eğitim sonunda hoca proje olarak oyun tarzı bir şeyler istemişti. Ben sayı tahmin ettirme oyunu yapmıştım, arayüz bile yazabilmiştim bir kaç haftalık eğitim sonunda (eğitimler canlı ders şeklinde birer ikişer saatlikti çok değil). Yani Python'u kolay kavrayabilirsin başlangıç için güzel olur, sonra diğer dillere geçersin. Ben Python'dan sonra biraz Java öğrenmeye çalışmıştım, o da fena gitmiyordu ama okul sebebiyle bırakmıştım. Yine de işin ehli olan kişiler daha doğru yardımda bulunacaktır.