Hocam muhtemelen şifrenizi de bilmiyorsunuz, isterseniz anydesk ile bağlanıp göstereyim. İmzamdaki butondan PM atabilirsiniz.
hocam web maile girdim ama
Autoresponders
kısmına mı e postalar gelecek ? cunku ıletısım formunda örnek mail adresi ile gönderim yapıyorum oraya dusmuyor