Hocam ROG Gladius II yi açıkcası gördüm ve çok beğendim. Ancak ilk öncelik delikli mouseler. Bugün denedim ve elimde yok gibi hissettim. Gerçekten kolay kullanım olarak harika.
Delikli olayını bilmiyorum. Benim önceliğim çizim yaparken işlevselliği. Anlık atadığım ayarlara göre DPI ve tuş ayarı değiştiriyorum, uzun süreli kullanımlarda yormuyor ve pil süresi gayet iyi.