Ugursuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ROG Gladius II tavisye ederim 2 yıldır kullanıyorum.
Hocam ROG Gladius II yi açıkcası gördüm ve çok beğendim. Ancak ilk öncelik delikli mouseler. Bugün denedim ve elimde yok gibi hissettim. Gerçekten kolay kullanım olarak harika.