Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.5 senedir teşekkür konusu açılmamış ben
Teşekkür konusuna gerek yok ya, samimi bir teşekkür mesajı benim için her zaman konudan daha üstündür