onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman daha alt modellerde olur hocam üst model veya sürekli kilometre yapacaksanız Amarok tek geçerim biraz yakıyor ama değiyor.. Ama eğer fazla kilometre yapmayacaksanız Navara ve l200 e bile gerek yok.. Eski model Tata ve Mazda pikaplar fazlasıyla işinizi görecektir fiyat olarakta bayağı düşük navara ve l200 e göre.. Sarı sitede emsallerine bakmanızı öneririm.
değerli önerileriniz için teşekkür ederim hocam sağ olun