Konuda ekşi sözlük reklam entrysi tarzında bir üslup sezdim ama 8 yıllık üyesiniz, sanmıyorum.
Ben de bir süredir isacthekidi takip ediyorum, yaptıracağım yakında. Bir de sizin dediğiniz arkadaşa bakacağım.
Fakat renkli dövmelerin vücuda çok fazla toksik madde salgıladığı için çok fazla zararlı olduğunu da duydum. Ne derecede doğrudur, bilemiyorum
Selam öncelikle fikrinizi paylaştığımız için teşekkür ederim 😊 kısmen haklısınız. (Kanal ve video bana ait) lakin konuya ilgili dövmeciyi cidden tanımıyorum. Çalışmalarını ciddi anlamda beğeniyorum. Ve kısmet olursa kendisine bir dövme yaptırmak istiyorum. Arada daha iyi olarak niteleyeceğiniz kimse varsa onunda çalışmalarını incelemek için açtım konuyu. Verdiğiniz ismi inceleyeceğim. Tekrar teşekkürler 😊
isacthekid'in çalışmaları da cidden güzelmiş ! Teşekkürler 😊