Konuda ekşi sözlük reklam entrysi tarzında bir üslup sezdim ama 8 yıllık üyesiniz, sanmıyorum.
Ben de bir süredir isacthekidi takip ediyorum, yaptıracağım yakında. Bir de sizin dediğiniz arkadaşa bakacağım.
Fakat renkli dövmelerin vücuda çok fazla toksik madde salgıladığı için çok fazla zararlı olduğunu da duydum. Ne derecede doğrudur, bilemiyorum