Üzüldüm hocam adınıza, nasıl bir kurumsal firma hocam o anlamadım 5000 lira veriyor, bir arkadaşım kurumsal firmaya vasıfsız işçi olarak girdi adam bayram etti, 7000 lira maaş, bayramlarda 2000 ve kurbanda 3000 lira ücret veriliyor, erzak yardımı, kömür yardımı, evlilik yıldönümlerinde 5 yıldızlı otelde 2 günlük tatil hakkı

Yaptığı iş transpalet üzerindeki malzemeleri yer değiştirmek

Ülkemizde kurumsallık farklı anlaşılıyor herkes kendini kurumsal ilan ediyor ama gereklerine gelince fıss