Açıkçası ben de ekran kartından şüphelendim hata kendilerine de söyledim dedim ki driverlar yüklendiğinde gözlemlediğim kadarıyla ekran kartı problem yaratıyor ama sorun şurada biz bunu zaten driverlar hazır halde üç versiyona geçirdiğimizde mantıken kapanmaması gerekmiyor muydu zaten herhangi bir Driver yüklemesi yapılmadı çünkü direk yükseltme yaptık
Evet bende ekran kartı driverini yükseltirken o problemi yaşıyordum hatta 3 4 ay eski driverlerini kullandım kartın sonradan gönderdim garantiye, geldikten sonra temiz bir format ondan sonra problem olmadı