arkadaşlar herkese kolay gelsin daha önce konu açmıştım bilgisayarımın versiyonunu 7-10 yükseltmek istediğim zaman bilgisayarın kapandığına dair birkaç farklı seçenek denedik yani önce tamamen formatladık sonrasında windows 7 kurup 10 a yükseltmeye denedik ama hepsinde ne yazıkki bilgisayar işlemler bittikten sonra driverlar yuklendikten sonra kendi kendine 1 dakika içerisinde kapanıyor donanımsal bir sorun olduğunu düşünerek götürdüm ve hard diskin değiştirilmesi gerektiğini söylüyor sizce bu sorun hard diskdan kaynaklı olabilir mi değiştirmek mantıklı mı ?
Driverleri tek tek yükle her yüklediğinde aç kapat bak bakalım hangisi donanımda sıkıntı var onu çöz mesela benim ekran kartı driveri yükledikten sonra oluyordu o olay garantiye gönderdim sonra problem çıkmadı ama hdd sıkıntı olsa bu kadar ilerleyemezdin bence