arkadaşlar herkese kolay gelsin daha önce konu açmıştım bilgisayarımın versiyonunu 7-10 yükseltmek istediğim zaman bilgisayarın kapandığına dair birkaç farklı seçenek denedik yani önce tamamen formatladık sonrasında windows 7 kurup 10 a yükseltmeye denedik ama hepsinde ne yazıkki bilgisayar işlemler bittikten sonra driverlar yuklendikten sonra kendi kendine 1 dakika içerisinde kapanıyor donanımsal bir sorun olduğunu düşünerek götürdüm ve hard diskin değiştirilmesi gerektiğini söylüyor sizce bu sorun hard diskdan kaynaklı olabilir mi değiştirmek mantıklı mı ?