SadeceKoray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@onlinecihan öncelikle sana ve diğer arkadaşlara Teşekkür ederim,
Kusura bakmayında Eleştiriye açık değilim!
Ahmet Kaya yıllardır dinlerim çogu şarkısı büyüttü beni,
Kim ne , ne değil diye SORGULAYIN yada ELEŞTİRİN DİYE AÇMADIM KONUYU
Sadece anısı lan bir şarkıyı bırakılır tatlılık olur
Yaş sınırınızdan belki belkide yarım yamalak okumaktan dinlemekten .
Bu Diyarda kimler kimleri ne kadar Yerdi Ne kadar yerin dibine soktu!
Bir şahsa detaylanmak ! sadece algı çekmek gereksiz bu postta , çok mu canın insanların Detaylarına inmek istiyorsun tek tek konu açma özgürlügü var kimse elinizi kolunuzu bağlamıyor ,
Ben kod yazarken bile AHMET KAYA açar dinlerim Beni üzer eyw başkan derim geçerim

Bizim bazı insanlarımızın da kötü yönü bu eleştiri dedikodu boş yapma malesef gelişemiyoruz! Kendimizi geliştirmek yerine laf salatası yapmak avantajımıza geliyor.

Kusura bakın yada bakmayın bu kimsenin umrunda değil bunuda sakın unutmayın !
Rica ederim hocam ben teşekkür ederim, bakma sen ne dediğini bilmeyen insanlara dilin kemiği yok. Hayatı klavyeden yaşıyorlar vizyon misyon yok.. Yukarıda ki yorumumda detaylıca özetlemeye çalıştım bazı şeyleri ama biliyorum ki okuyup anlam çıkarıp idrak edecek seviyede olmadıkları için savunma mekanizmaları sadece ayrımcalık ötekileştirme üzerine kurulduğu için malesef bu yazdıklarınızı ve yazdıklarımızıda kendilerine göre yanlış görecekler çünkü bir tek kendilerini doğru sanıyorlar sadece kendi görüşlerini kendi bildiklerini doğru biliyorlar.. Onun için kim ne biliyorsa bilsin kafalarına göre. Biz doğru bildiğimizden şaşmayalım “ Gerektiği zaman hadsize haddini bildirmek, 40 yetime kaftan giydirmekten üstündür.” Sefer Dal Hz. “