@onlinecihan öncelikle sana ve diğer arkadaşlara Teşekkür ederim,
Kusura bakmayında Eleştiriye açık değilim!
Ahmet Kaya yıllardır dinlerim çogu şarkısı büyüttü beni,
Kim ne , ne değil diye SORGULAYIN yada ELEŞTİRİN DİYE AÇMADIM KONUYU
Sadece anısı lan bir şarkıyı bırakılır tatlılık olur
Yaş sınırınızdan belki belkide yarım yamalak okumaktan dinlemekten .
Bu Diyarda kimler kimleri ne kadar Yerdi Ne kadar yerin dibine soktu!
Bir şahsa detaylanmak ! sadece algı çekmek gereksiz bu postta , çok mu canın insanların Detaylarına inmek istiyorsun tek tek konu açma özgürlügü var kimse elinizi kolunuzu bağlamıyor ,
Ben kod yazarken bile AHMET KAYA açar dinlerim Beni üzer eyw başkan derim geçerim

Bizim bazı insanlarımızın da kötü yönü bu eleştiri dedikodu boş yapma malesef gelişemiyoruz! Kendimizi geliştirmek yerine laf salatası yapmak avantajımıza geliyor.

Kusura bakın yada bakmayın bu kimsenin umrunda değil bunuda sakın unutmayın !