AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bak bu cidden iyiymiş hocam. Ben hiç düşünmedim açıkcası (Neden bilgim yok) hocam rastgele bir tıkaç su kaçmaları için kâfi gibi zannedersem di mi? Sizin kullandığınız ürün vs. internet sitesi URL bağlantısı var mıdır hocam? Şimdiden teşekkür ederim.
ben incirlik üssünden amerikan tıkaçlarını kullanıyorum.kalitesi çok iyi hem süngerli,hem yumuşak plastik olanı var.

benimkiler bunlar değil ama buda çok güzeldir kaliteli markadır.satışta yokmuş ama https://urun.n11.com/kulak-tikaci/mo...tipa-P88424926