Haklılık payınız var. Bir akrabamın işletmesinin sitesini ücretsiz yapmıştım. Öyle ahım şahım uğraşta yoktu. Sadece tek sayfa. Tek sayfanın içinde hakkımda, galeri ve iletişim bölümü falan vardı. Akrabamın diğer tanıdığı başka işletme sahibi başka birine siteyi göstermiş fiyat almış. Beni aradı 15bin istedi biraz fiyatı düşürürsen sen yap dedi. Ne diyeceğimi bilemedim. Bu olaydan sonra web yazılım şirketi mi açsam ne yapsam dedim