Progod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba değerli r10 üyeleri, hepinize hayırlı geceler dilerim.
Kimler anlık olarak ne yapıyor, hangi işle meşgul

Edit: Ben r10da tüm konuları geziyorum
Edit : Aynı...