Konu
R10'da Neden İş Alamıyorum?
28-06-2022, 20:33:43
#6
Misafir
Piyasa ölücü olduğundan ucuza tasarım işi yapanlara gidiyorlar onlarda ucuz iş alıp yapınca kendini tasarımcı görüyorlar...