kupontr yazan yeri yani logo marka kısmını biraz profesyonel düşünürseniz güzel olur. çok sıradan duruyor.bedava blogspot ve tk sayfaları gibi.güven açısından orayı mutlaka düzeltin.onun haricinde güzel bir tema ve domain tebrikelr ve başarılar
Hocam logoyu sade ve basit yapmak istedik tabi ki profesyonel bir logoda tercih edilebilir

header siyah şablon ona bir yorum yapar mısınız?