Cumhuriyet Başsavcılığı İlamat ve infaz bürosuna gidiyorsunuz onlar size taksidin tahsili için yazı veriyorlar. O yazı ile mal müdürlüğüne ödeme yapıp makbuzu tekrardan savcılığa götürüyorsunuz. Taksidin ödemesi tamamdır