Bir de işin diğer boyutu var.

Bir kalıp peynir 60 lira olmuş. Forumda 100 kelimesi 2,5 liraya makale yazarı arayan arkadaşlar var. Biraz insaf yahu. 1000 kelimelik bir yazının ederi 25 lira mı gerçekten. Bir paket sigara bile alamıyorsun o paraya. Mecburiyetten yazıyor millet de onlara da kızamıyorum. Herkes evine iki lokma ekmek götürmenin derdinde. Ama yaptığınız işi bu kadar ele ayağa düşürmeyin arkadaşlar. Belki yazdığınız o 1000 kelimelik içerikten sattığınız arkadaş yıllarca ekmek yiyecek. Başkasına vermesin de bana versin diye insanlara ölü fiyatlar çekerek hem kendinize, hem de diğer arkadaşlara haksızlık ediyorsunuz. Her emek, karşılığını bulmalı.