PlusDatacenter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
VDS'leri aktif etmek için mi kullanıyorsunuz?
Hayır vmx dosyasını klonlamakta kullanıyorum yeni makine oluşturmak için ama hiç bir türlü vim-cmd kullanamıyorum. Yani aktif etmek için kullansam da aynı hatayı veriyor. Ram falan diyor vmware sayfasında ama ram de yeterli boş alan var diskte de aynı şekilde fazlasıyla boşluk var.