Arkadaşlar internet serbest piyasanın ağa babasıdır. Sizin "Bu işe 1000 lira çok" dediğiniz işe insanlar milyonlar dökebilir. Örneğin CHP son seçimde seçip takip uygulaması için milyonlar döktü. Sonra uygulama seçim günü bozuldu 😊 Bu sebeple duyduğunuz güçbir fiyat sizi şaşırtmasın. Hiç kimse "bu fiyat az ya da çok" dememeli zira bu piyasa SSCB değil ki herkes tek tip çalışsın, fiyat versin. Her zaman hizmet sağlayan kendi fiyatını belirlemekte özgürdür.