logomist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yav hocam anlamıyormusunuz tekrar anlatıyorum bu arkadaş *********** bana 50 tl vereyim konu aç dedi bende bunun *********** olduğunu anladım istediği konuyu açtım ve 50 tl sini alacaktım konuyu da silecektim sonra dolandırıcıyı dolandırmış olucaktım çünkü bu şeref yoksunu insan forumda binlerce lira dolandırdı
Konu silinene kadar başkaları mağdur olsaydı ?